Tiden bara rinner iväg!

Tjoho!!
Idag var det bara jag och Sylve kvar på gården och självklart Ivan på ett hörn!
Mockade hela stallet och sen red jag två hästar innan lunch. Mockade ur två moxar och ströade hela stallet. Smorde alla grejor och sen snackade jag en del med sylve. Hmm.. Fick skura fönster.. Kul, umh NEJ! Gick iaf ungefär bra :p O släppte hästarna i en varsin gräshage, tokarna! Dom drog nästan med mej o kutade in i fel hagar o så^^ Sen när jag släppte dom så blev dom helt tokiga, såååå söööta! :) Synd att jag inte hade kameran med mej, ska försöka komma ihåg den imorn!! för då ska dom ut på gräs igen!
Kommit på att man inte ska skura fönster om man typ e ensam, för då tänker man så mkt.. Men nu känns allt bra igen, varit o handlat och jag o kaspars bil börjar bli vänner :D
Nu ska ja KANSKE ta fram en bok från skolan ( :-( ) och äta något gott :)

Saknar er där hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0