.

Dagen har precis börjat och man har redan haft en despyt (eller hur de stavas, ett konstigt ord, hmm.. ja..!) med min far och sen jävlas med mejlen.. Gah! Pizza till frukost är nog sista gången jag åt, för nu säger jag AJ...

Ikv ska man vaccineras mot svininfluensan och så ska jag (!) plocka bort stygnen från hunden.. Hjälp... Tänk om jag klipper av han svansen lix, känns inte bra... Och tjuriga pappa vill ju inte visa sej dålig och fråga bror min heller, även fast jag vet att han skulle lätt kunna göra de.. Vill inte göra illa min söta hund lix! <3

Sen är jag grymt glad över en vän jag har. Hon heter Therese Karlsson och hon är ett så underbart stöd<3 Även fast hon försöker göra mej tjock med alla goda kakor hon lägger upp på fatet, haha!

Ska jobba, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0