.

Sitter och är hungrig! + att jag är så korkad att jag sitter och kollar på recept på kladdkakor.. Gah, vad gott de ser ut!! men eftersom jag misslyckades första gången jag bakade och att jag sen blev gluten (under hela långa sommaren) så har jag inga bakgrejor här längre. Får längta tills jag kommer hem helt enkelt :p Plus att jag har kommit på den ideala iden att inte äta på kvällen, iallafall ingen onyttigt. Endast frukt!

Har varit på skolan idag från tio och till halv fem. Skulle ha gått till halv sex, men kunde börja tidigare. Så de tackar vi för!! Har tillochmed gjort engelskaläxan nyss. Men vet inte om vi ska ha prov på de till veckan. Bra Malin^^ Men ja, längsta skoldagen hitintills. Imorn är det fyra lektioner som gäller, varav en som jag kommer att dö på. Idrotten, kommer somna på lektionerna efter xD haha!

Nu blir de nog sängen och ett härligt täcke ;D
puss puss


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0