Smile!

Sitter och ler för mej själv, för det känns som om att det är första gången på mer än en vecka som jag kan andas. Andas och ta in dofter, känna att leendet når till ögonen och njuta av ljusen och känslan av att det här kommer bli bra. Allt kommer bli bra. Och då räknar jag även in mina älskade vänner!

Imorn ska man på skolan igen och det kan bli spännande! Känns som att jag inte varit där på länge, fast de var i torsdags ;o Men men, kanske man träffar Ajax o kan busa lite med honom och få bort lite av min energi som just nu har somnat!

Massa svammel, men med ett leende på läpparna!
Så andas på, så ses vi snart ;)


                              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0