Buddy Holly!

Epan har flyttat ifrån mej i helgen! Har tyvärr ingen bild på datorn på den nu, men dom flesta är nog rätt bekant med den ;) Mamma och jag har varit i Stockholm och druckit cider/vin, shoppat en hel del och kollat på BuddyHolly! Hur bra som helst var de och enda minuset på resan var en snuskig fyllgubbe som hela tiden skulle prata och grymta och vara allmänt Usch.! Men gör tummen upp för resan och säger; Hemma bra, men Borta bäst! Har handlat en hel del som jag är nöjd med och även då alla julklappar som brorsbarnen ska få! yeah! Nu i veckan hoppas jag på att de ska hända något kul då alla andra är lediga! Älskar mina vänner <3
    Bilder från helgen kommer en annan dag då jag har tid och lust!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0