Hittade det!!

Idag har varit en dag med mycket mindre leenden än vanligt. Har saknat att vara kramad och har framförallt saknat sängen som jag längtat som fan till! Men de e endå till måndag innan jag får tryna i den..! (långre än till sex eller sju iallafaall..) Känns som en evighet! Tycker inte om lektionerna va hade idag heller, fick panik på hästgrejset. Men har fixat lite bilder nu iaf, så det kanske fungerar som de ska! Men har ingen bra bild alls på stoet =/ Sen projektarbete så skulle man nästan hellre bita sej i stortån. Eller få läraren att bita sej själv i den kanske? Måste även plugga samhälle tills provet imorn och försöka komma ihåg kläderna till vårt underbara skolkort imorn!!! Vi kommer vara bäst som alltid :)

Nu önskar ja att de vore typ vänner, nikki eller joey på tv. Något som man kan kolla på och inte behöva bry sej en massa. Såååå trött! Men hade mys med Jenny igår iaf! Men tjockheten sitter kvar, Ohja!! O idag åt man även en massa till lunch + god efterrätts kaka!
O till middag blir de lasagne och sen vet ja inte riktigt om ja ska äta nå mer ikv :p I helgen blir de stall jour med idaJ och en massa slit! Känns tufft för tillfället, men de får gå. Men vill ju sova ju :p Men antagligen så hinner man sova ikapp sej under veckorna då folket är på praktik!

O förrutom denna dag så är man jäääätte glad för de mesta ;D


OCH JA, JAG VET ATT DELETE STAVAS SÅ OCH INTE DELIT! mohaha, min vanliga tur idag!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0