Systrar i Jeans

Har precis sett klart systrar i jeans. Vilket fick mej att se likheten med mina vänner hemma.. Kändes konstigt att känna så, men fortfarande kändes de bra. Även fast jag är riktigt tveksam på vem ja verkligen kan vara. Men har hittat 3 av mina vänner iaf.


Lena - Är Kristina. Hon är konstnär och träffar världens sötaste kille så hon åker och hälsar på sina farföräldrar i Grekland. Sen jag och Kristina gick i 7an har jag sagt att den kille hon först kommer att bli kär i, kommer hon att gifta sej. Så go girl ;)


Bridget - Är Therese. Hon gillar sport (fotboll) vilket även Therese har satsat stort på. Visserligen har hon crossen nu. Men poängen är att hon går in med 170% och kör hårt! Gillar en kille där, men fattar att han inte är rätt. Stämmer de inte så säg!?


Tibby - Är Kajsa. Lite tveksamt bitvis här. Men fortfarande, Kajsa är den som verkligen går sin väg, men endå har en känslig sida <3


Carmen. Sist men inte minst Carmen. Hon är den svåraste att sätta tummen på. Men tror hon får bli mej. Har ingen vän som passar in.. Och visst borde jag vara en av systrarna?
I vilket fall som helst, så älskar jag er en massa :) Vilket även gäller dom jag inte nämner här! Pussa:*

Kommentarer
Postat av: kajsabajsa

Haha, har inte läst färdigt den sista boken än, men ja vad gulligt :) Själv har jag tyckt att jag har varit alla från kapitel till kapitel. Å gud kan inte sova, har sett Flickan som lekte med elden, skitbra! Men ja jag är nog Tibby, haha.. Shiit jag måste prata med dig. Går typ under snart haha ha. Nej nej bara skämtar hoppas jag ;) Oj, vad långt jag skriver. Men Carmen är typ den som tycker det är viktigast med hela "systerskapet" och som hela tiden oroar sig för andra och inte vill att nått ska ändras - Å så har hon stor röv, haha xD

Okej, älskar dig! <3

2009-09-23 @ 01:50:28
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0