<3



man säger ju de att man aldrig ska vara inne på internet i fyllan. men igår när jag kom hem på natten så lyckades jag med något bra "Made to be out late, but not to miss you. ♥" Riktigt bra skrivet. För det är så det är. Men vad kan man göra?
Imorn blir det iallafall upp "tidigt" och packa, träffa kajsa och sen börja resan till Rörvattnet! Ska in i stan och lgh med en hel del grejer innan jag ker vidare :p Måste packa en massa imorn och jag blir trött av tanken ;o

har haft en kanoners kväll med flickorna och vi har ätit en massa gott, sjungit singstar och dansat lite :p Såna här kvällar gör att man klarar det dåliga som alltid kommer! Undebart <3


Kommentarer
Postat av: Danne

vi gjorde typ samma sak i fredags förutom att vi dansade inte :P

2010-04-04 @ 18:11:05
URL: http://lirz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0