Fjällen


Sitter i fjällen efter en frukost bestående av lax, kalvsylta och rödbetssallad :p Mätt blev jag och magen gör en massa ont. Varit här i snart 3 dagar (sen i söndags/förrgår) och magen är inte van det här livet! Godis/chips/onyttigheter hela tiden och mat emellan det. Som alla andra säger, man är aldrig hungrig.. Så jag sväller som en ballong (endast vid typ laktos-ätning) och har allmänt ont i magen. Åker skidor på dagarna iallafall, så lite nyttig är man, ska åka mer idag! Ska liksom så in balklänningen efter lovet, så då kanske ja inte ska se gravid ut? ;o haha!
Aja, nu ska vi nog troligen ut på sjön eller åka och handla..
Hoppas ni får en fin dag och jag tror att jag och pappa ska ut på en "tur" med skotern idag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0