Gåtor.. :)



Har blivit påhälsad av någon undersökning gubbe idag och efter det var jag rädd att gå ut. Han skulle fråga några frågor och jag bara "oh, nej?" haha. Jag är sjukt elak och tack vare honom har jag varit inne hela kvällen.. Gjorde iallafall några situps för att försöka att inte se `dum` ut om jag tänker gör en "surprice", haha!

Ska iallafall se på tv strax och när jag duschade kom jag på att det fan snart är studenten!?!?!? ;o
Hatar de.. fuck lix (samtidigt som jag älskar de) och jag vill till norge den 22dra, men 2 veckor före studenten? ;p

Kanske de kanske!

Pussiiis <3

Kommentarer
Postat av: Alvincarmen

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-08-30 @ 19:48:00
URL: http://alvincarmen.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0