Långfredagsutgång :)

Hade en fin kväll med flickorna igår :)
Problem att ta sej till Ånge --> ja visst! Men ändå blev kvällen fin, drack en aning innan jag gick in och köpte sen en breezer där inne för "rea" för att killen bredvid gav mej hans växel? ;o Haha. Dansade inte så jättemycket, jag coh jenny snackade istället och kollade på folk och vandrade runt 2000 varv ;D Haha, så kul att garva så att man håller på att dö då man ser ngn lix!
Älskade Tk var inne på krogen oxå! Grymt kul! :D Min lilla flicka håller på att bli stor ;) Ikväll blir de middag hos henne iallafall, tur att de är vid 7 så jag hinner bli lite mer på hugget ;p

När jag kom hem saknade jag någon, älskade mina klackar och lindade benen. Vaknade inatt och hade panik för att jag hade varma saker runt benen xD Fatta hur lång tid de tog innan en snurrig Malin fick av sej lindorna! Haha :p

Sen så har jag problem att förstå varför folk inte kan inte att det inte kommer att lyckas efter ett sånt "fail"? Sluta ringa, sluta skriv, sluta vara i min närhet! Du stör och du var nära att förstöra. Låt mej va och gör inte grejen större, du vet att du har misslyckats och i mina ögon är du förstörd.


Lite bilder från innan jag gick ut :)
 Hade ingen människa hemma som kunde knäppa helbild, så detta är vad ni får :)



 (den är svart)



Dom underbara klackisarna som kommer att få vara på många fler dansgolv framöver :D

Kommentarer
Postat av: Danne

Oh shit :O skulle kunna tro du hade mycke killar efter dig :P

2010-04-03 @ 12:34:22
Postat av: Jenny

Jag hoppas att jag inte träffar på dessa skor igen! ;)

2010-04-04 @ 00:03:23
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/
Postat av: Ida Ring

Du är snygg! <3

2010-04-05 @ 22:49:52
URL: http://iidaring.blogg.se/
Postat av: Soha

fina skor

2010-04-11 @ 12:18:53
URL: http://scheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0