30/8

Efter jobbet igår som kändes som 2 långa år, åkte jag hem, åt spaghetti (spillde ketshup i sängen, Fräsch, NOT!) och kollade på True Blood. Blev lite fängslad. Typ, en massa fängslad och PaWlaDow var det slut. *suck* Försökte få ihop en hylla jag fått, men gick inte bra (den ligger över hela lägenheten) och sen tog jag min rumpa och mina "sunglasses" och åkte till Tessan! Myste med henne, åt alldeles för mycket popcorn på för kort tid och fick prata av mej! Tack älskling! Vi kollade även på typ Gumball 3000 (hette de så?) , kommer iallafall att fortsätta kolla på de för de var rätt skoj! Inte min smak, men man kan ju tydligen ändra sej! haha..

Appropå de.

Äh, vi tar de senare.

Puss!


Kommentarer
Postat av: tess

mys va de att ses <3

2010-08-31 @ 22:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0