Första dagen på nya jobbet!


Har överlevt min första dag på Färghandeln och huvudet är proppfyllt med ny information! Allt ifrån kassa och datorer till färger och andra nyttiga tillbehör.

Borde verkligen sova nu om jag ska ta mej upp imorn!

Ska berätta mer ngn annan dag! Men kan tillägga att jag sitter i min lägenhet nu och ska sova min första natt inatt! Känns spännande och har redan haft mitt första besök (förutom älskade päron) och det var min älskade Therese! :D Vi åt kladdkaka, läste intressant bok, kollade (och blev rädd för) gnistor och jag fick sällskap när jag skulle duscha i tokläskiga duschen! Tessan satt utanför och läste för mej! :)

Aja, nu måste jag sussa! Puss!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hela familjen önskar lycka till i lägenheten och på nya jobbet! skönt att allt verkar funka :)

2010-08-10 @ 11:02:29
Postat av: tess

flygande biet! ;) <3

2010-08-10 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0