Ling Ling

Ida Ring klagar på min uppdatering.. *suck*

Om jag säger så här: Mitt liv består av att jag kliver upp på morgonen, jobbar arslet av mej för att få jobba kvar efter min provmånad, kommer hem och gör någon gormemiddag som typ nudlar eller liknande. Efter de fastnar jag framför tv ofta, eller så blir det en promenad med smärtande fötter/ben. När jag kommer hem duschar jag och sen True Blood i den utsträckning som kommer upp.

Om jag har någon att umgås med så går som före allt :)

Förra veckan var jag endast ensam en dag, kändes helt underbart att träffa alla! Den här veckan är jag ensam ikväll. Men då har jag pratat med min lilla brutta Ida i över en timme och sen har jag varit lite rädd för grannen och sen njutit av True Blood :D

Som sagt, inge synd om mej. Sen är hjärnan full med tankar, så när jag fått någon ordning på dom så kommer jag att publicera dom här! :D

Puss på er gullsnuppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0