Ljusdal


Sitter på "mitt rum" (som eg är Sannas brorsas rum) och kollar runt lite. Händer egentligen inte speciellt mycket på internet alls, booooring!

I mitt liv däremot händer en massa! :)
Jag försöker överleva min höjdrädsla genom att sova i en hög våningssäng med fönstret öppet (det är långt ner till marken då..) + att jag åkte IDIOT-karusell på yran. Sen har jag ridit (och ja, jag älskar det när jag sitter där uppe!!), läst engelska för en massa sommarskolebarn och kollat på avramlingar på datorn med Sanna :p
Säkert en massa mer oxå! Jo, övervinner min telefonskräck oxå och de e jättebra!
Sen händer en massa mer som jag kommer att återkomma till senare då det är mer "spikat"! :)



Saker som har hänt måste du lägga bakom dej och njuta av det som kommer. Kommer det ont i framtiden så kommer det bara göra ont en stund. Det goda som kommer, kommer överösa det onda.

- Älskar er som jag vet vart jag har -


Kommentarer
Postat av: Danne

Va de kändes som ja var me o tortera dig då ja var me o fick dig att åka den där karusellen :(

O va är de för telefonskräck? :O Trodde du älska telefonen :P

2010-08-03 @ 19:27:02
Postat av: Ida Ring

Du är duktig, Malin :D <3

2010-08-04 @ 13:15:34
URL: http://iidaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0