Ytterligare en dag i Ljusdal

Är bosatt hos min Sanana och det känns finfint idag med! Har haft mestadels engelska idag igen och det går faktiskt riktigt bra, känns som om att jag växer med uppgiften :)

Efter det åkte vi hem och "vilade" lite innan vi gick ner på Ljusdal och kikade i affärer. Testa en till skinklänning som var skitsnygg, men den satt för tight över brösten (!) så den blev det inte. Illa illa, för inte kan man ha för många skinklänningar? ;)
Ett par spetslegging blev det iallafall, wiihoo!

Har även badat i Cesars pool (Sannas systers kille) och det var härligt! Efter de bastu och nu är vi som nya människor :)

Imorn blir det näst sista dagen på sommarskolan och vi blir kvar lite extra för Sanna ska fixa en del saker och jag ska läsa lite ur " Min vän HÄSTEN" , verkar tokbra!

Pusspuss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0