Day 12 – What’s in your bag

Öhm, vad som finns i min väska.

Vanligtvis finns det en väska vid min sida jämt, men eftersom jag är hemma hos Mami nu så har jag ingen väska med *osis*

Men de jag vet är:
* En liten handväska med körkort, en plattplånbok (typ hela tom med..), plåster, läppglans eller lipgloss om man hellre kallar det det.
*Skvallertidningar
*Korsord
*Modetidning
*Bok
*Vantar och ibland en halsduk eller en mössa
*Kondomer
*Tampong
*Mer läppglans av olika slag
*Min älskade lila filofax
*Min älskade telefon som ofta ligger i ett lila underbart fodral
*Min lila älskade kamera som ligger i ett lila fodral

That´s it vad jag vet just nu. Finns säkert lite smuts där och en eller annan nagelfil eller nagellack. Har en rätt stor väska just nu, men allt finns plats om man vill det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0