Gott nytt år från mej till er!

Ifjol på nyår var vi hos älskade Sanna och hade massa mys! <3 Jag minns och jag ler!

I år blir jag hos Håkan med middag med fina folket där och sen fest med härligt folk på kvällen! :D Kommer nog bli en härlig kväll med mycket skratt skulle jag tro! :D Uppdatering kommer imorn!

Idag har jag varit ute och gått och kastat skräp på återvinningen (vuxenpoäng!?), och nu lagar jag brunch bestående av fiskpinnar och mos! :) Missade fruskosten lite (a)

Kollade på världscupfinalen i hoppning imorse oxå, fan vilka fina hästar! Och sen mötte vi hästar på promenaden, saknar att rida söta, snälla, fina hästar i kylan fullproppad med kläder! <3

Gott nytt år till er alla! <3

Lite fina bilder som jag har på datorn kommer här:

 

 

 

 

 

 

 

Lite av ett bra år.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0