I need you, I´m sorry

P!nk, den kvinnan, underbara låtar!

Ihii! 3 dagar till jul och jag tycker det ska bli skönt att vara runt släkten och vara ledig (och jag lovar att det inte är tiktigt likt mej). Jobbet idag gick rätt bra, har packat upp, fixat och donat och på slutet av dagen var jag rätt screwed. Skrattade om en tok åt ingenting och Marcus hoppade runt om en Duracell-kanin. Men ja, skratta kan man!
Kom hem och luften gick ur, duschade, åt 2 mackor vid 8 och sen kom Håkan och kollade på morden i Sandhamn med mej. Trevligt, trevligt. Åt dipp och popcorn till det! *tjockis* oh ja! Men de e snart jul :)
Nu ska jag snart sova, bara borsta tänderna o fixa och sen krypa ner. Sängen kommer kännas superduper-tom då flickan inte ligger där, men jag får klara mej! Hade supertrevligt igårkväll :)

Imorn kommer flickor hit och vi ska käka pepparkakhus och byta julklappar! Ladda lite innan jul :) Så jag har även städat lite idag, för att det inte ska ligga högar med damm och skräp här!

Trött som en gnu!
Puss


Sometimes we love

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0