Jag vet inte

Jag är just nu på ett ställe där jag inte räcker till, samtidigt som jag har hur mycket tid som helst. Det finns så mycket jag vill göra, men så lite jag gör. Jag är en trygghetsmänniska som älskar spänning. Hur går det till?
Jag har så mycket jag borde göra. Ni vet vuxensysslor som att städa, tex dammsuga, diska, plocka ihop osv. Och ett tonårsgöra: att ta en timmeslång dusch! Och jag längtar dit!! Men först borde jag vara vuxen.. Usch
Vill verkligen åka söderöver och hälsa på mina vänner, men tiden är så jävla liten och eftersom jag jobbar varannan helg så känns det som om att jag jobbar jämt. Jag är glad att jag har jobb, men lite ledighet med mys med älskade kära vänner skulle uppskattas en massa!

Har iallafall slagit in julklappar ikväll och beställde dom sista idag! Dom kommer förhopppningsvis till veckan :) Ska bygga ett litet sött berg av dom efter att jag städat! Ska bara börja med de.. Bara besöka fb en gång till osv. Dessutom är det rätt ensam att vara ensam, då man umgicks med olika personer 24/7 i typ 2 veckor i rad. Jag saknar det. Men det är nog bra som det är nu, tror jag iallafall. Nästan rätt säker. Jag är som jag är och så är jag.

Usch, mitt nyttiga liv (läs dag) gick åt skogen. Igår gick det nästan bra. Idag gick det bra tills jag insåg att jag hade pepparkaksdeg i kylen. *Ooooops*

Nu ska jag göra ett ryck!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0