No, I dont have a gun

Efter att varit på ett möte ikväll (+mat) som jag om tur var slapp hålla i, är jag nu hemma. Trött som en gnu och för att få lite energi så åt jag upp min julklapp från mina minsta älskade brorsbarn, underbart gott var det! Men magen gillar inte ett ton med godis, men det gör jag! :o haha :D
Råkade sen kika in på cdon och klickade hem en del saker. Visste 3 saker jag skulle ha, innan det var klart låg det ca 20 saker i korgen. Intressant att se när det kommer hem! Denna vecka eller nästa, spännande! :)
Imorn ska räkningar betalas och nu snart ska jag tycka upp mej och städa bort julen! Mamma tyckte det var tidigt, men jag tycker det är dax nu! :)

Veckans planer:

Ikväll: Fixa i lägenheten och kanske göra ett par situps om det nu blir sommar i februari :)
Onsdag: Jobba, bestämma februari, bingo i Erikslund med mami och hennes vänner och självklart vinna storkovan!
Torsdag: Staden med mami, shoppa bort massa mer pengar och komma hem med massa nytt och snyggt! Kvällen ska spenderas med vänner och bingolotto! :) Eller miljonbingo och eldstjärnsgala heter det!
Fredag: Fixning och grejsning för det jag hoppas kommer att bli ett bra nyår. Noll med planer, men jag hoppas på dom planer vi hade innan!
Lördag: Första Januari och antagligen en aning bakis!
Söndag: I´m flying freeeeeeee!

Sen skrattar jag åt vänner, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0