Alla Hjärtans Dag - En bakisdag?

Idag är det 14 februari, den dag då man ska köpa nallar, choklad osv och dränka ner den man älskar totalt. Själv så vaknade jag i morse, ryckte åt mej täcket, stoppade ner huvudet i kudden och lådsades sova. yeah^^ Efter att jag tagit mej upp osv så kom sötAnna och gav mej ett Alla Hjärtans Dag hjärta av choklad! Så sött :)
Stoppade i mej en pizza, sen städade vi som några as och sen började färden hem, lååååångt kändes de hem! Väl hemma så har jag fått lagat min älskling mat ( en av dom ) ; Spaghetti och Köttfärssås! Åt som ett as och sen har jag även gjort dipp som jag ska sluka ikväll med paprika! Har även kört lite brumbrum! Skoj :)

Vi har haft en bra helg! Eller jag har det iaf :D Umgåts med brudarna och festat med grabbarna! Druckit brunbjörn och "norsk" cider! MUMS! Igårkväll var roligaste kvällen och den enda kvällen jag tog en cigg! Hör o häpna :p Dansade en massa disco och nu har jag en fot som är vackert blå och som gör lite ont då jag går på! Men skoj var de! Rockade loss till Rydell & Quick och dagarna/mornarna efter så var vi lugna och bara lullade runt o så!
Sen så kan jag tillägga att det är många som kan norska! Så bara för att Anna sa hemlisen på norska, så fattade alla såklart ändå! Ett gott skratt och en fin lärdom xD

Så efter en fin helg, som jag gillar en massa, så är jag nöjd :D Baronen lämnade vi tidigt och om någon timme ska jag leka tant och spela bingolotto innan Wallander börjar! Sen imorn börjar en ny vecka som jag kommer gilla en massa! Speciellt om man läst mitt horoskop ;P

Nu ska jag fortsätta min bakisdag i lugn takt och skickar en puss till alla sötnosar! <3



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

2010-02-14 @ 18:53:51
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0