I dont..


Min dator gillar nog inte mej så mycket, för jag kan inte lägga upp bilden jag målat i bloggen! Y lix? Aja, dagen har varit bra med en lektion på skolan och sen ett ridpass som gick dessvärre en massa sämre.. :o När jag kom hem så stekte jag korv och fixade middag och sen efter de har jag duschar, pluggat häst, sett Ncis och totally spies! Snart blir de sängen, bara kika runt lite här först! Puss <3


I don't wanna wake up with another
But I don't wanna always wake up with you either
No you can't hop into my shower
All I ask for is one ***kin' hour
You taste so sweet
But I can't eat the same thing every day
Cuttin off the phone
Leave me the ***k alone
Tomorrow I'll be beggin' you to come home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0