Kärlek <3

Sitter här och ja.. Borde plugga en massa, eftersom vi har en del prov och grejs till veckan. Men nej. Lusten för det saknas helt! Så jag sitter här och försöker driva tiden lite.. Slickar mina sår efter att mamma började snacka om saker som jag inte vill snacka om. Fattar inte att viss skit kan vara så känslig. Bullshit lix!
Vid 8 ska ja och Therese troligen umgås! Vet inte vart eller hur, men som vanligt löser de nog sen! Har som sagt jobbat idag och det gick bra, hade jobb i drivvis hela dagen och mer finns de! Hualigen då ;p Middagen blev tacos och det är en massa gott! Efter middagen gav jag vovvarna mat och dom är verkligen mina älsklingar! Puss på dom <3 Innan maten gick jag upp till min yngsta bror och hälsade på brorsbarnen! Gud så söta! Jack är ett sånt charmtroll och Simon som promt skulle visa sina söndermonterade legogubbar! Kärlek! <3
Aja, kanske borde masa min rumpa uppåt. Vill inte, vill inte vill inte..

Plus att jag vet att det var något ja skulle skriva.. Hrmf..

-- Miss U --

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0