Puh :)

Eftersom min älskade dator hemma jävlas som få, så bestämde jag med för att stanna på skolan några minuter extra. Just nu har det snart gått en timme och jag har bara fått mer att tänka på! Men iallafall anmält mej till högskoleprovet här i Ösd :) Nu gäller de bara att få med mej mina vänner så jag slipper göra de ensam! Och att betalningen ska in oxå.. Puh..
Vad man ska läsa är ju nästa problem, men ska fundera ut det ngn dag oxå...!

Igår var en dag som var dum med mej och desamma på morgonen som var! Dumma idiotiska prov lix... Hade pluggat som ett as i en vecka, men när man sitter där så finns de tuuuuusen andra idiotiska saker! F***a lix!!??
Men får väll överleva detta spektakel ändå...

Ikväll eller vid middagstid ska ja hämta mamma vid tåget och sen åka vidare till moster för middag med kusinerna + pojkvän! Intressant :) Sen vet ja inte om jag ska agera mer skjuts eller om kvällen blir lugn ;o Hoppas iallafall på att kunna sova inatt, eftersom jag imorn kommer att antagligen få nya blåsor av Vegard.. Stå ut Malin, stå ut! Fattar inte hur jag lyckades få dom där jag fick dom heller.. Men men!

Har blivit expert på att babbla nu iaf! Vet precis vem jag ska skylla de på :p Aja, ska åka hem nu och kolla om ja kan fixa datorn med mina magiska händer eller om jag ska ta och städa huset.. Hrmf! VUXENPOÄNG :D

Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0