Sjuk . Varför?


Brukar aldrig bli sjuk. Så det är kanske därför som det enda jag kan göra nu är att förflytta mej korta bitar och sen dö på platsen jag hamnade på. Yey^^
Åkte ändå på stalljouren imorse för att jag inte ville att dom andra skulle behöva göra så mycket. Fixade lilla stallet och sen var jag helt körd.. Åkte hem efter stalltjänsten och väl hemma blev det en dusch och sen soffan och kollade på "Prinsessan och grodan". Den var faktiskt en massa söt film! Trodde dessutom att det skulle bli ett dåligt slut (visserligen fylld med kärlek, men.. :p) men sen vände allt och det blev ett sagolikt slut som det ska vara :)
Efter de skulle jag läsa lite tänkte jag.. Somnade och vaknade vid 17 och gjorde lite middag. Sen har jag suttit och kollat på barnprogram och varit ännu mer avslagen..
Blir snart kväll för mej! Hoppas ni har de bra! Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0