Stalljour - På en lördag

Tjohoo!
Har haft stalljour idag och det jag har gjort är att mocka 10 boxar och fixat Vegards man en massa! Gudars vad snygg han blev! Haha, jag var en så skicklig på det kanske! Sen knoppade jag han oxå och märkte att 9 knoppar kanske är lite lite, men är hyfsat nöjd med dom! Så ser ett ljus i "lilla hästskötarexamens"-tunneln ;p
Imorn blir det upp kl 6 igen och åka iväg i kylan och sen hoppas på att bilen startar! Den stackarn måste stå ute och frysa i 17-19 minus i hur länge som helst.. Uscha..
När jag kom hem så duschade jag och sen gjorde jag middag, gott :) Efter det blev de att titta på Sherlock Holmes och äta glass och lite chips. Inge chipssugen (!) :o
Nu ska jag kolla fb och sen krypa ner och läsa lite innan ja ska göra mej ett försök o sova en god natt utan dumma drömmar! Puss <3



Kommentarer
Postat av: Kaspargry

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-02-24 @ 08:52:50
URL: http://kaspargry.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0