Vegard :)

Sådär!
Har hoppat sötnosen Vegard :) Han var så duktig så, min lilla pärla och jag fick tillbaka längtan av att börja hoppa och kanske tillomed fortsätta med hästarna senare..! Hoppas studs, 5,5an och galoppbommar innan ett hinder (heter de ngt spec?). Inga höjder precis, men skoj ;D Han var så duktig så och jag med! Sanna var oxå söt, men ja e rädd om min beeeebis!

Nu sitter jag med en hårinpackning som ska vara inne en timme.. ;o Sen blir de dusch och ta bort skog på ben m.m. Ska bli skönt o duscha, längtar som fan :) Sen borde jag plugga, men skulle tro att de blir annat!
Hatar min stygga hals iaf, den gör ont!




Hade ingen bild på Vegard på datorn nu.. Men så här fint e de utanför mej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0