A pink ********? ;o





När en dag börjar som min gjorde, så kan de ju egentligen inte gå annat än utför. Glad som en sol när ja klev upp och så var de även på gymnastiken. Blev slut som ett as, armbågad strax under ögat och bröt en nagel. Ändå var jag en glad lite söt flicka. Lunchen var rätt okey och lunchrasten gick bra. Därefter blev de seglektion och tankarna kom in i ens huvud. Sen gick de utför. När man kom hem satt man 1½timme framför tv och glodde. Rakt upp o ner ;o Sen middag o nu försöker ja med PA. Vilket gör att de känns som om att jag suger ännu mer.. gah!

Vill bara krypea ner i sängen och myyyysa.
<3



Kommentarer
Postat av: Marlene

Jaa som jag har hört det så är sömn bästa medicinen för kroppen att hela sig själv!



Kram M

2010-01-13 @ 21:05:02
URL: http://marlenessida.blogg.se/
Postat av: Therese

Håller med ovan! men sen kan även att prata om saken lätta trycket på hjärtat.... love ya<3

2010-01-13 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0