.

Haft en tokmysig helg med mina flickor! Vi drack gott, myste en massa, snacka ännu mer och gick på fest och en hel del roliga och underliga ämnen kom upp :p xD

Helt enkelt har jag haft en toppenhelg!!

Och nu sitter jag i Ösd och myser med mamma och vi har ätit en massa gott! Förutom att dippen var ett grymt misslyckande.. Bearnaise är inget hit som dipp, URK!

Imorn blir de lite småaffärer (dom som är öppna på en söndag) och måndag så blir de Gina och Cubus osv och hoppas på otroligt het rea!! Sa jag även att jag gjorde av med X antal kronor idag på Öb och IcaMaxi? Hmm, de gjorde jag iaf, duktiga jag ;)

Snart blir de sängen, för mina älskade gummor kör slut på mej;)
PussPuss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0