.

har varit på sjukhuset idag och det som jag undvek att tänka på när paniken ramlade in var tårta, tårta, tårta. det jag istället tänkte på är för patetiskt för att ens uttala sej om.. Gick iallafall bra tillslut, efter att ha legat i "tuben" i drygt 20 min som kändes som två år.. efter det hälsade vi på farmor och hon verkar må bättre :) sen var det hemfärd och det var kallt som tusan, verkligen för kallt för att vistas ute eller tillbringa dagen i en bil ;o

Nyss ätit middag och sen råkade jag äta lite choklad oxå :p nu sitter jag med mitt PA och ja kan erkänn att jag har fastnat en del och det känns allt annat än bra.. Har även en grym olustkänsla i kroppen som ja inte vet vad det betyder.. Fuck it! Pusspuss





(saknar x antal saker nu och har vissa bisarra ideer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0