.

Har haft en supermysig dag :)
Först en liten sovis, sen dusch. Efter de skolan med snarkiga lektioner (2st) och sen drog jag och Sanna till stan för att kolla lite klänningar till balen. Hittade en jag gillade en massa, men får se. Sen blev de gofika på Törners och sen kom Ida och då drog vi hem till Sanna och skrattade och busade! <3 Skönt att få tänka på annat en stund nu. Men ja, idag har varit en fin dag och nu är jag hungrig xD Imorn är de också en liten sovis och sen gympa! Basket står på schemat och de regerar vi flickor i, så de kommer bli nice :)
Nu ska jag och Ida smida planer! + att jag troligen kommer få träffa Therese på torsdag! Yeah :D Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0