Fredagsmys!

Internet har retats och jag har varit upptagen en aning mer än vanligt, så bloggen har fått vila sisådär en dag eller två :p Här kommer en uppdatering om vad som hänt!


Onsdagkväll; Myste med mej själv framför Robinson innan Boije ringde och välkomnade mej till fest! Fick med mej Ida och åkte dit! Lekte fyllechaffis för kvällen och hade de riktigt roligt! Nykter på fest brukar inte vara speciellt kul, men jo fan! ;D När ja och Ida skjutade in folket på krogen, så åkte vi hem till Ida och myste och snackade sen. Skjutsade sen hem Erik och Kajsa och sen blev de säääängen!


Torsdag; Ingen mardröm under dom 3,5 timmarna jag sov och de e positivt! Upp och duschade och fixade sej för skolans sex-dag. 2 stycken föreläsningar med Mia som är grymt bra och den första var om Sex för alla på skolan och sen andra var för oss treor om att vi nu är vuxna, har ansvar osv osv.. Efter de så for ja och Jenny hem till mej och packade in allt (trodde jag) och åkte sen vidare till Torvalla där Jenny klev av. Sen vidare hem och hemvägen var hemsk. Mestadels för att ja var så skjut trött att jag höll på att dö.. Åt mörk choklad med hallonsmak och riskakor med sourcreamsmak om vartannat (inte gott tillsammans) och till slut var ja hemma. Trött, sur osv osv. Men efter mat och så blev de bättre. Kollade Robinson och sen tippade jag i säng strax efter 10..


Fredag (Idag); Vaknade vid halv 11 (hade då sovit 12 timmar) och duschade.. Gick som i trans och kom på att ja skulle ju börja jobba vid lunch! Ringde pappa, men han var i Ånge så lullade på lite till och när han ringde upp så gick jag och mamma till jobbet, mamma hängde med som sällskap^^. Jobbade mellan 13 och 17 och alldeles nyss åt vi middag! Ikväll ska jag mysa med Therese och kolla på Letsdance och sen har Therese röstat för Solstrålen eller vad programmet hette.. Tycker att de e wierd humor ;o


Lördag (Imorn); Sooova och vara allmänt go! Hade tänkt åka lite skridskor, men känns kallt. Men om barna ska ut, så kommer ja nog oxå göra en ansträngning! Sen så ska vi äta gomiddag och jag ska göra mej iordning för en kväll på Ånge som SKA och KOMMER äga! ;D Ska på förfest hos Anna P och sen blir de mittis med Ständut Blakk! Tror de blir en fin kväll med vin och kanske senare en grogg :) Jenny kommer oxå vara där och de blir nog en variant av Juldagen, men inte med samma bortgjorda saker.. Inte för mej iaf xD

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0