Ny design!

Med en ny header och ombyggnad, 
blir nu Sweet Clementin/Littlepuh ----> Malin Johansson.
           Mer personligt, mycket bättre.


Framöver kommer det att finnas kategorier och en massa mumsmums!


Just nu är det bara jag och NSIC här i stugan. Åt nyss middag och det blev latheten av pizza i ung. Skyller på att skolan var utpumpande idag med hela 3 lektioner från 10 till 17..
Natten till idag blev det inte heller mycket sömn. 3dje natten av 4 som jag har vaknat av en mardröm. Problemet med inatt var att jag inte kunde somna om. Så fort jag stängde ögonen så var drömmen tillbaka och det var inte en ny dröm. Den här drömmen har jag drömt förut.. Den är skrämmande och stressar en verkligen. Det hela är ett hus av något slag och jag blir jagad av olika slaga varelser. Allt är verkligen, men ändå overkligt. Som sagt, väldigt svårt att beskriva, men ändå grymt verkligt under natten. Och då även då jag vaknade.. Så natten var hård och då inte på ett bra sätt! Vart än en gång sur på nallen för att han inte höll om mej. Så inatt skulle jag egentligen inte vilja sova ensam...
Funderar på att vara uppe länge ikväll och hoppas på att ja är jättetrött då jag lägger mej, så att jag somnar på en gång och förhoppningsvis inte vaknar under natten.. Undra om de fungerar?

Laddar iallafall ipoden på batteri och ny musik, så de är positivt iaf :) Och sen ikväll borde jag försöka plugga lite till hästprovet, eftersom jag har märkt att det inte är lite vi ska kunna, utan en massa..! 

 

Puss på er :)

P.s. Designen är gjort av Sanna Klang och bilden är ifrån idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0