Då, nu och framtiden :)



Igår fixade vi med studentkorten och kollade på film tillsammans, jag och mamma :) Innan det pantade vi burkar, löste in min vinst på trisslotten (25kronor som jag köpte en ny lott för och vann 25kronor på nytt!) och hälsade på farmor på Juånäs! Passade även på att bada där en snabbis och fick tillslut hunden att hoppa i från bryggan! Yeyyy :D

Imorse klev jag upp i vanlig tid och insåg att jag behövde duscha, så skönt! Kände en anings tidspress, men de gick det med! Var 5 min innan på jobbet, visserligen osminkad men ändå "propert" klädd. Inte för att det är en klädkod på just det här jobbet, men det är ändå kul att kommentera xD

Efter jobbet idag ska vi troligen åka och handla i Ånge och hämta farmor där! Ska handla nyttig mat och ingredienser till brödet som jag har fått för mej att jag vill baka :) Lägger upp recepter senare om jag lyckas med det!

Det var sista dagen på detoxen igår också och det känns bra! Visserligen mådde jag jättebra sista dagarna (-svagheten..) och jag känner mej rätt pigg, men det ska ändå bli skönt att kunna äta mat som smakar bra :) Ska dessutom börja motionera på riktigt från och med nu. Promenader, joggingturer och styrka hade jag tänkt mej. Vi får se hur planerna håller, men om jag och Ida ska kunna springa loppet i Sthlm i höst så måste jag nog börja göra något för LillaIda har sprungit hela sommaren :)

Puss på er och åter till jobb!





Kommentarer
Postat av: Ida Ring

Död åt den där detoxen, jag drömde att jag läste på lappen där det står vad man ska äta att man fick lägga till olika saker om man ville, t.ex. ett halvt paket bacon ;) Jag tror att jag tycker om mat för mkt för att fixa sånt där ;)

2010-07-06 @ 16:51:48
URL: http://iidaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0