Hejsan alla söta :)


Har haft en bra helg, mestadels med mej själv :) Ångrade lite att jag inte åkte till Elin eller till Östersund, men hoppas det kommer fler liknande erbjudanden i framtiden!
Har fiskat, solat, umgåts med familjen, varit på bilbingo (vann inget som vanligt..), badat, varit på haverö strömmar och hälsar på Kristina och kollat på hennes underbara tavlor, fixat håret (grymt nöjd, ska bara lära mej att fixa de själv..), pussat på hundarna, firat simon 5 år osv osv :)

Just nu tog jag en micropaus från allt på kontoret. Har fått en ny uppgift och det är att röja här inne. Problemet är att jag inte får slänga något utan tillåtelse.. Och hur ska man då få någon skillnad?
Tycker iallafall det är skoj och ska alldeles strax fortsätta med slitgörat!

Är ven nervös för tydligen kan man få högskolebeskedet idag. Trodde att det var på torsdag, men såg alldelesnyss att vissa har fått det idag.. Fuck! :o

Nu ska jag koppla bort hjärnan med en massa damm, smuts och Bandit i mina öron :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0