Vem är jag?


Känner mej förvirrad och inte alla som mej själv. Känns som om det är jag i skalet men som någon annan inuti. Och vad gör man åt sånt? Jag brukar älska solen! Just nu känns den mest varm + att jag inte tycker att jag ser någon skillnad i brunhet efter att jag har varit ute i solen.. I vanliga fall smiter jag hem ca 10 min innan, nu åker jag nästan aldrig innan klockan fyra. Positivt, oh ja! Förut ville jag shoppa gärnet, nu känner jag att jag inte har lust och att jag bara vill ha "nödvändigheter". Haha!

Aja, kanske kan kallas gammal eller så är det helt enkelt en annan person som flyttat in i mitt skal.

Puss..


Kommentarer
Postat av: Danne

Sluta tänk så mycke nu. Du börjar låta som mig xD

2010-07-07 @ 16:16:25
Postat av: Anonym

Malin, du har blivit tant!

2010-07-07 @ 23:13:17
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0