Cirkus + Konstiga Drömmar



Sitter på jobbet igen och tog en paus efter att jag har gått igenom ca 200 papper..
Vaknade imorse av att jag hade haft en sexdröm och somnade om, självklart kom den inte tillbaka! Men va fan, när jag tänker efter var det inte ens en sån dröm, utan det var en dröm som var blandad utan av ta på varandra med kläder på, fler folk, artärer från lungor (!) och ett samtal från typ en mamma till någon. Ja, hur fan kopplar hjärnan? Man kan inte bli mer än förvånad? :p


Igår var jag iallafall på cirkus med brorsorna + deras familjer och Molly och Roger! Gillade inte clownen, men annars skrattade jag en hel del! Blir man någonsin för liten för cirkus? ;) Tveksamt!

Åter till jobb! Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0