Helgen som gått.



Det har varit ett par dagar nu som har varit väldigt mycket utan internet eftersom mitt internet tydligen inte tycker om Östavall.. :/

Har hunnit med att sova 22.30 på en fredagkväll, hostat så att jag ej kunnat sova på morgnarna, haft studentmiddag som blev hela natten lång med en fnittrig Therese<3 , hittat gömda konflikter, ätit godkaka hos therese, sett harspray, velat sova osv osv

Nu sitter jag på jobbet igen och snart har halva lunchen gått.. Circus ikväll med brorsor + familjer :) Hoppas på underhållning! Lite för gammal egentligen kanske, men de kan ju bli skoj! haha :)



 ---

Jag är inte den som önskar andra olycka.
Och jag vet inte om jag gör det nu heller.
Men den här sitationen känns inte bra.

---



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0