Ingen kommentar.


Har inga ord.
Stressad och helt okontrollerade tankar.
Känner att jag inte kommer klara att vara här hemma ett år till. Och det gör ont, riktigt ont. Gillar mitt jobb och är grymt glad att jag har det! Men blir jag kvar här så kommer jag drabbas av grym panik. Att komma in på olika linjer är ju inte lätt, att komma in på det man vill är ju en fördel. Men då ska man veta vad man vill också och det är ännu mer svårt.

Klev upp idag och var hur positiv som helst, fick en till på VC kl 9 och när jag kom dit kommer stressen krypande och sen var dom helt fucked up. Till följd så är jag helt fucked up på insidan. Och inte fan händer de i verkligheten!

Aja, nu åter till jobb. Få hjärnan sysselsatt, få krypet i kroppen och pulsen att gå ner.. Hatar dessutom sprutor, ha! 
 




Hold me tight, it make me relax.


Kommentarer
Postat av: Mannen

Riktigt sexi du är!

2011-05-28 @ 07:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0