Internet...

Andra gången det har raderat mitt inlägg nu och snart känner jag att jag vill skrika!

Iallafall så har jag haft mina 2 sista dagar på praktiken och då har jag fått styra och ställa lite mer än vanligt och även assisterat mer på operation :) Sen har jag lärt känna Klara mer och det har varit skoj de med!
Nu har jag iallafall placerat rumpan på jobbet och kommer att sitta här idag och imorn. Sen är det långfredag och den börjar med lunch hos bror och sen utgång på kvällen :) Ska bara fixa skjuts och allt annat runt lix :p
Lördagen är man bjuden på middag hos Tk och de gillar jag :D
Sen söndag så blir de skyndning att kliva upp och dra mej iväg på en dödlig resa till ett underbart fjäll :p

Nu åter till jobb!

Likie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0