Vuxenpoäng : )


Klev upp tidigt idag och duschade. Så skönt när varmvattnet aldrig tar slut och att det är riiiiiktigt varmt! kärlek <3 Sen blev de att ta på sen nya kläder (hela outfiten blev ny idag! härlig känsla!) och åka till stugan. Där det blev helstädning och utflyttning totalt! Sen till lägenheten där vi satte in tv och micro, så underbart! Hade nog inte klarat mej utan tv ändå (a) och inte micro heller för den delen.. :p

Efter städningen åkte vi upp till Lillänge och köpte en micro-grej och lösgodis till fjällen. Sen blev jag även några tusenlappar fattigare på skidor.. Ska hämta dom imorn och sen ska ja testa och åka när ja ska till fjällen! Känns riktigt bra :) Köpte även en "Solo", så att jag har lite mer skvallerläsning att göra! Jag gillar :)

Hela dagen idag känns mycket positiv, även fast jag inte sov mycket inatt ;p Tog även min "Daffy"-oskuld idag och det blev en kebab-rulle som nu ligger halväten i kylskåpet vilket betyder att jag har mat minst ett mål till. Har även köpt en "blomma" idag! En kaktus :)
Det är vuxen-poäng 1 och det andra kommer när jag säger att jag torkade golvet noga i hela stugan idag! yeah :) Sen att köpa skidor borde oxå vara det, för det är en investering i framtiden ;)
Sammanlagt 3 vuxen-poäng och en mycket glad Malin :)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0