En massa bus i solen :)


Har träffat Kristina idag och även busat med hennes 3 månader lilla valp! Vill oxå ha en sån bebis! Den var typ lika som mej och tydligen så sov den rätt gott när jag hade åkt (a)
Är tillbaka i stan nu iallafall och de känns bra! Hade vela varit ute och gått, men jag är en fegis så jag hamnade i sängen med chips! Yeees xD
Solen har skinit idag och jag kristina och martina spelade kubb i solen! Yiiha! Åkte sen till stugan och åt mackor till middag och så!
Nu skriver jag en massa sms och önskar att vissa saker aldrig händer! haha

Ett förvirrat inlägg ja.. Trött en aning :p

Kollar iallafall på sommarkrysset och kollar på det fina vädret utanför! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0