Gårdagens Valborg, dagens 1 maj och morgondagens bakisdag!



Hmm. Det är bra om man är nykter då man kör! Så igår var jag nykter och körde. Men körkortet i Ösd.. Jag borde få pris! Men polisen hittade/träffade mej inte så jag klarade mej fint och fick vara med på majbrasa med "bombmoln" ovanför :) Myste även med Hugo och Aston och kastade en massa pinnar till dom! Käkade chips och lyssnade på fyllesnack, vilket kan bli ganska intressant!

Nu har jag precis duschat och har kommit ett steg närmare kvällens utgång :)
Ska till Ånge och grunda med Jenny och Sofia och sen kanske ytterligare en fest eller att trilla raka vägen in på krogen! Vem vet vem vet :p Kom på i veckan att jag endast kan en låt av låtarna Jens sjunger, fail på mej! xD
Innan det ska vi i familjen äta wook och imorn ska vi lyxa till det med oxfilé innan stan åter tar sej i mina armar!

Puss : )


Kommentarer
Postat av: Tristanhermine

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-10-25 @ 12:40:41
URL: http://tristanhermine.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0