Helgen :D

Fredag : Nationella hela morgonen och sen en lunch på skolan som öre gångs skull var god! Sen blev de stan med Ida och handlade faktiskt inget (helt otroligt..) och sen bjöd moster mej och Cecilia på go-macka innan jag och moster tog den röda pärlan och brummade hemåt :)
Väl hemma blev de tacos och man blev ännu mättare! Sen upp till farmor och duka inför middagen på lördag.
Sen bar det av till min söta vän therese och vi tog en långpromenad på 80 min och sen myste vi ner oss i soffan med popcorn :) Blev även ett missförstånd med va de va för film viså på... haha! Thereses kommentar; "va de verkligen här vi var Malin?" Och det varmitt i e snusk-scen.. Fan va ja skratta xD

Lördag : Vaknade och gjorde mej klar för middagen som skulle börja klockn 15 typ.. Vart en ríktigt fin middag för min farmor som fyllde 80 år :) Folk blev lite för rund under fötterna och min plan på att vara nykter gick i stöpet... Kvällen slutade med att jag, Anders, båda bröderna, Jennie, farbror + anita och Filip badade i badtunnan och det var varmt och härligt med en kall cider i handen ;) Cyklade hem efter de och det var skönt att krypa ner i en varm säng efter en kall tur hem!

Söndag : Vaknade och mådde finfint! Hoppade in i duschen och sen upp till farmor för lite mer födelsedagstårta! Mums :D Efter de blev de att åka till Therese och knäppa lite bilder och jag tror vi fick till några guldkorn :)
Efter det blev de hem och käka middag och sen åka på bilbingo där ja som vanligt vinner ingenting.. Haha! Såg en wallander med dipp, morötter och en macka till och sen tippade jag säng..

Måndag : Klockan ringde klockan åtta och jag hoppade upp och en promenad med mamma på 30-40 minuter blev de innan frukost. Nu är klockan snart tolv och jag är tillbaka i den stora staden och ska vara på skolan vid fyra och denna dag ska spenderas med mestadels plugg :p

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0