I know you watching

Har ni tänkt på att man ofta svarar på automatik?
-Hur e de? Jo, men de e bra!
-Sovit gott? Jo, det var skönt!
-Haft en bra dag? Alltid!

Typ typ typ.

Iallafall om du inte känner personen väl. För då vill man inte besvära dom med en massa shit du har haft på din dag. Men egentligen, vill du besvära om du tycker om med det då? :o I dont get it.

Just nu tänker jag besvära er. Vet inte med vilka ord. Men varför måste man vara bunden till saker för? Varför kan man inte vara ekonomiskt oberoende? Varför ska vi skriva på kontrakt på viss antal månader/år. Varför, varför, varför? Jag bara undrar. Varför?

Jag känner att jag vill göra något annat. Vad som helst, men helt något annat! Där jag uppskattas och där jag inte blir tagen för en praktikant. Som en av mina arbetskamrater sa förra veckan: Det är Malin och Jerry ;)

P.s. DET ÄR 2 DAGAR TILL VEMDALEN! EN FRISTAD, EN ÅTERTRÄFF OCH EN UNDERBAR WEEKEND! D.s.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Saknar dej gummsan! Hold on, tider ändras :) Pusspuss <3

2010-11-10 @ 18:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0