Imorgon åker vi!

Har haft världens sötaste Therese hos mej ikväll :) Verkligen suveränt! Det behövdes liksom :) Vi är två personer i en såkallad "rutig" sist. Underbart, haha :D Vi skulle ha packat, men de vi gjorde var åt delikatobollar, snackade en massa, skrattade en massa och jag målade mina naglar! Mys! :) <3

Imorn ska jag jobba halva dagen, sen hem för dusch och tillfixning, sen hämta anna och med en jävla fart åka till vemdalen! Där ska en grogg "sprättas" och forum kommer att vara igång! Underbart! :)

Nu ska jag packa och sen krypa ner i min underbara säng och drömma!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

rutig sits kan vi lätt kalla det! ;) <3

2010-11-11 @ 22:39:49
Postat av: Malin & Anton

Vad härligt!



Vill du ha bloggsvar? Delta då i vår tävling så har du chansen att vinna en inbjudan!

2010-11-11 @ 23:14:55
URL: http://sparamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0