Måndag igen!

Hemma på lunch :) Skönt att komma hem och om 4 timmar har jag slutat helt för dagen! Sköööönt! Precis innan lunch var världens sötaste unge in på färghandeln. Ungefär i den åldern brukar barn vara blyga och inte vilja komma till andra människor. Hon ville komma till mej! Hon var så söt! Hon ville inte ha giraffer eller blommor. Hon ville ha hästar på sitt rum! Men jag tror mamman hennes kommer välja det :p Men söt unge! Och imorn ska jag jobba extra på färghandeln och då kommer dom in igen! Sötunge.se

Igår var det kryddparty och sen hälsade jag på therese och åt tok-god kaka! :) Sen hem och skulle kolla Beck, men det blev mest mys!

Well, nu ska jag tillbaka till jobbet :)

Puss

Charmigt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0