Pigg! :)

Företagargalan igår var jättekul! En humoristisk föreläsning, varav jag köpte hans bok. Ska bli spännande läsning! Sen vidare in på Mittlandia med mingel och Champange. Efter de blev de förrätt med cider och snaps till. Räkröra, jättegott! :) Vid typ halv 9 kom middagen in och det var fläskfile och potatisgratäng dränkt i sås, jättegott de med! Till det blev det ett glas vin! Efterrätten var dammsugsliknande skapelse men med vit choklad och ett innehåll som vi inte kunde identifiera. Men gott var det med! Fick en baileys av farbror :) Mums! Till det var det rolig och bra underhållning av Patrik´s Combo! Jättebra var dom och måste nästan kolla på dom på lördag.. :)

Well, well. Det jag skulle säga är att jag vaknade med energi imorse efter att inte ens sovit 6 timmar! Underbart! :) Har redan betat av en bra hög här på jobbet och nu ska jag fortsätta i samma tempo!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0