11 oktober

Jag är helt slut på energi, den är bara borta. Typ borta med vinden som stormar på ute. Leendet som kan leka på mina läppar är borta, även om jag vill le så orkar jag inte. Och ler jag så tar de så mycket energi att jag inte ler en lång stund och sen är helt slut. Gah, vart är energin?
Tar mej upp på morgonen, det är en liten kamp. För självklart skulle man hellre ligga kvar i sängen och snusa på täcket och nallen istället för att kliv upp. Sminka sej. Fixa håret. Äta vitaminer + honung (för att bli pigg och frisk).
Klä på sej någorlunda snygga kläder för att sen sätta sej i bilen och åka till jobbet.

Möttes av kyla och kaos. Gah. Jag blir tokig på alla papper. Undra vad jag egentligen borde jobba med? Typ hundvalpar? Tänk er att sitta och gosa med dom hela dagarna och bara mysa med dom! Oh, kanske mitt drömjobb?

Mötte även en älg imorse, fick bromsa en hel del. Men både han och jag klarade oss och fan vad han sprang, stackarn. Mitt ut mellan 2 bilar, usch.

Aja, fryser gör jag också. Men nu behöver jag tips på energigivare?

Och inga förslag på kaffe, energidryck elr likande, för de vill jag inte. Järn vettefan, jag är inte gravid.

Och förutom detta är jag väldigt positiv! Livet leker, jag motionerat, myser och umgås! Finns de bättre? Kanske med hundvalpsjobbet kanske? ;D


Kommentarer
Postat av: Jenny

jagvetjagvetjagvet ;)

2010-10-12 @ 21:50:53
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/
Postat av: Kenzeeybb

Very nice site. Well laid out.

2011-06-07 @ 15:11:44
URL: http://kenzeeybb.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0